Alla inlägg under april 2014

Av Linnea & Johanna - 4 april 2014 14:44

Här sitter jag och lyssnar på musik och försöker komma på något vettigt att skriva. Ja, vi kan ju börja med hur veckan har varit.


Asså det har väl varit en bra vecka egentligen men av någon anledning (har kanske inte äns en anledning till det) så har jag inte varit så himmla glad. Det brukar jag alltid va. Men någontng händer här... Och jag vet bara inte vad! För jag har fått så mycket fina komentarer denna veckan. Fast nu är jag ändå rätt lycklig. Och nu när jag är på bra humör vill jag dela med mig av saker här i livet som jag älskar/gillar!


   1. Det jag tänker på just nu är stjärnor. Jag älskar stjärnor nåt som in i! Så fort det är klar himmel ute på kvällen måste jag vara ute och kolla på stjärnorna. Jag typ drömmer mig bort så fort jag ser på dom, drömmer om allt som kunde ha hänt, som kan hända. Jag får lite hopp om saker när jag tittar på stjärnorna. Det är då min poetiska sida av mig kommer fram. Jag tror att jag började gilla stjärnor i sommras för då hade jag en kompis som gillade stjärnor. Han sa att han brukade gå ut på kvällen till stranden och kolla på stjärnorna. Jag gjorde det en gång med honom men då var det fylleparties överallt och det var inga stjärnor. Men vi hade kul.

   2. När vi ändå är inne på ämnet: bara jag som saknar sommaren så himmla mycket? Jag vill ha den här och nu! Jag känner mig alltid så fri på sommaren och jag gillar allt med sommaren.

   3. Men ja, nu till nästa sak: Choklad! Finns inte så mycket att berätta om det mer an att jag är beroende av det.

   4. En sak jag också gillar mycket (som ni kanske vet) är att spela Minecraft och kolla på Youtube. Men det är ofta jag inte gör det alltid för jag är helt borta i min musik. Det älskar jag så sjukt mycket. Musik och stjärnor är typ på samma plats om vi nu ska sätta allt i en lista med bäst först. Jag älskar ju att sjunga och utan musik hade det vartit liiite svårt. 

   5. Jag gillar att uppleva saker. Fast samtidigt vill jag typ inte hoppa över ett stup eller dyka i ett okänt hav, jag är rädd för sånt. Men jag gillar naturuppleverser. Jag gilla upplevesen man får när man sjunger en på en liten konsert.

   6. Jag gillar att göra tråkiga saker med mina kompisar. Jag tycker man har som roligast när man inte gör något vettigt typ. Haha! Nä, men ingen som håller med mig? Det är då man kan prata och lära känna folk.


Det var typ allt. Jao, så ha en bra fredag och se till att sova bra! Sova är bra... c:


  Det är sådans här jag älskar.


Dagen tips: Döm aldrig. Om de är skumma, så har de säkert en anledning.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rhallå!
Vi gillar choklad... finns det mer att säga? xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards