Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Johanna

Av Linnea & Johanna - 16 februari 2014 17:08

Hallo!

Detta är mitt första inlägg på denna bloggen och det är jag som är Johanna!

Jag vill inte lägga ut en bild på mig själv som Linnea gjorde för jag är mer anonym av mig heh..

MEN, nu till den mer ''spännande'' delen, FAKTA OM MIG!

Jag är 14 år gammal och jag har nästan inget liv. Jag älskar att träna med min hund som är en Cavalier King Charles Spaniel och han heter Frosty!

En stor del av mitt liv är att spela Xbox 360 och data-spel men även att kolla på vetenskaps pogram och NO relaterade grejer. NO HATE OKAY C:

Jag ÄLSKAR musik speciellt rock, hårdrock, scremo och sånt som Linnea disslajkar ibland cx

Jag kan vara väldigt flummig av mig när jag är trött och har precis ätit men när jag är hungrig då ni, då blir jag pissed off för det mesta iaf hehe lawl cx

Nu när vi ändån pratar om mat så vill jag nämna att jag älskar kina mat och många soppor men om man ska prata om godis så älskar jag choklad och dödskallar, det är sååååå gott c:

Nu vet ni lite om mig så vi ses i nästa inlägg!

Här är en bild på en enhörning :3

 

Mweeeeeh C: 

Dagens tips: Tvätta alltid händerna.

 
 
Ingen bild

Mig... mweh

16 februari 2014 17:38

Tack för enhörningen :3

Linnea & Johanna

16 februari 2014 23:30

Varsågod c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea & Johanna - 4 april 2014 14:44


Här sitter jag och lyssnar på musik och försöker komma på något vettigt att skriva. Ja, vi kan ju börja med hur veckan har varit.   Asså det har väl varit en bra vecka egentligen men av någon anledning (har kanske inte äns en anledning till det) ...

Av Linnea & Johanna - 18 mars 2014 16:08


Hejsan! Linnea här! Jag är väldigt poetisk av mig. Men jag är säker att alla tonårngar har en period när de skriver dikter. Men gemfört med många av mina vänner så är jag väldigt poetisk. Och ja, jag skriver dikter ibland. Det brukar poppa upp en l...

Av Linnea & Johanna - 17 mars 2014 21:09


Vet ni vad den bästa kramen jag någonsin fått kom ifrån? I lördags. Nu ska jag berätta en liten historia om min helg.Jag var och shoppade med Elin i fredags. Vi skulle precis på bussen när jag fick ett meddelande om att mina kompisar Märta och Olof (...

Av Linnea & Johanna - 11 mars 2014 15:34


Halloj Johanna här!   Dom senaste dagarna från förra veckan och denna veckan så har jag varit i skogen med hundarna för det har varit riktigt bra väder och jag har tagit många foton men tyvärr inte laddat upp dom på datan 3: Jag har för det mes...

Av Linnea & Johanna - 23 februari 2014 22:39


Tjena! Linnea här! Det har varit en väldigt chill helg för mig. Jag har bara käkat choklad och kollat på youtube. Jag har börjat att titta på anime... Sorry Johanna. Vet att du hatar det. Men det är kul om man hittar en bra serie. Så för ER som gill...

Presentation


Rhallå!
Vi gillar choklad... finns det mer att säga? xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards