Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Den bästa kramen

Av Linnea & Johanna - 17 mars 2014 21:09

Vet ni vad den bästa kramen jag någonsin fått kom ifrån? I lördags. Nu ska jag berätta en liten historia om min helg.

Jag var och shoppade med Elin i fredags. Vi skulle precis på bussen när jag fick ett meddelande om att mina kompisar Märta och Olof (som är tvillingar) skulle åka ner från Götet och här till där jag bor, i Skåne. Skåne var också smeknamnet jag fick på lägret jag träffade dom på. De är några av de bästa personerna jag någonsin träffat. Så såklart blev jag glad att dom skulle på orienteringstävling just här! Lyckling, skulle jag beskriva känslan mer som. Sedan på lördags eftermiddagen fick jag cykla i endast 15-20 minuter tills jag träffade dom. Märta bara sprang mot mig och jag ställde ner cykeln i snabbast hastighet och kramade henne. OMG! Sen i lite långsammare takt kom Olof och gav mig också en jätte kram. Detta betydde mycket för mig. Som jag har saknat dom! Sen spelade vi fotboll med resten av gänget och hade sååå kul. Men till slut var jag tvungen att lämna och cyklade hem med en jätte motvind. Jag var så ledsen att vi inte fick mer tid till att umgås. Saknar dom redan.
Men dom kramarna var de bästa, en kram av en väldigt saknad någon.

Innan i veckan har jag också varit i Stockholm ich varit på OneRepublic's konsert vilket var så klart helt coolt och underbart men jag blev ärligt talat mycket gladare av att träffa Mörten och Grönsaks Pågen (Märta och Olof). Så jag måste helt enkelt träffa dom mycket oftare.
Med mycket kärlek från Linnea :)


Dagens tips: Krama mer, visa mer kärlek och var dig själv! Då kommer du uppnå många bra saker här i livet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea & Johanna - 4 april 2014 14:44


Här sitter jag och lyssnar på musik och försöker komma på något vettigt att skriva. Ja, vi kan ju börja med hur veckan har varit.   Asså det har väl varit en bra vecka egentligen men av någon anledning (har kanske inte äns en anledning till det) ...

Av Linnea & Johanna - 18 mars 2014 16:08


Hejsan! Linnea här! Jag är väldigt poetisk av mig. Men jag är säker att alla tonårngar har en period när de skriver dikter. Men gemfört med många av mina vänner så är jag väldigt poetisk. Och ja, jag skriver dikter ibland. Det brukar poppa upp en l...

Av Linnea & Johanna - 11 mars 2014 15:34


Halloj Johanna här!   Dom senaste dagarna från förra veckan och denna veckan så har jag varit i skogen med hundarna för det har varit riktigt bra väder och jag har tagit många foton men tyvärr inte laddat upp dom på datan 3: Jag har för det mes...

Av Linnea & Johanna - 23 februari 2014 22:39


Tjena! Linnea här! Det har varit en väldigt chill helg för mig. Jag har bara käkat choklad och kollat på youtube. Jag har börjat att titta på anime... Sorry Johanna. Vet att du hatar det. Men det är kul om man hittar en bra serie. Så för ER som gill...

Av Linnea & Johanna - 19 februari 2014 11:14

Hallopp! Linnea här! I förrgår var jag hos tandläkaren och fick veta att jag är tvungen att dra ut en tand. Jag är typ livrädd för det så det ska bli lite läskigt. Men igår förlorade jag livet. Jag tittade igenom en hel The Walking Dead sesong. Har...

Presentation


Rhallå!
Vi gillar choklad... finns det mer att säga? xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards