Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Hur jag ser på Johanna

Av Linnea & Johanna - 16 februari 2014 20:13

Hej! Linnea här!

Jag ser Johanna som en bästa vän. Och jag tycker hon är så himmla rolig (Har många andra kompisar med bra humor också)! Jag tycker hon är lite rolig när hon pratar sin skånska, för ingen annan i min närhet gör det. Jo, jag när jag är litte lätt arg. Men om jag skulle beskriva henne:

Hon är en rolig tjej, tuff också. Hon har en så tuff stil och är badass med sin musiksmak. En god vän. På riktigt. Om hon ser NÅGON ensam så går hon till hen. Det är gulligt med irriterande för man vill ju prata med henne. Hon gillar verkligen att använda ordet "mweh", och det har smittat av sig... Hon är väldigt oromantisk av sig, tho. Lite tråkigt när jag sitter här och är en hopplös romantiker. Ja, kan inte komma på så mycket mer. Men hon sjunger rätt bra! 

Det var nog allt för tillfället. :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea & Johanna - 4 april 2014 14:44


Här sitter jag och lyssnar på musik och försöker komma på något vettigt att skriva. Ja, vi kan ju börja med hur veckan har varit.   Asså det har väl varit en bra vecka egentligen men av någon anledning (har kanske inte äns en anledning till det) ...

Av Linnea & Johanna - 18 mars 2014 16:08


Hejsan! Linnea här! Jag är väldigt poetisk av mig. Men jag är säker att alla tonårngar har en period när de skriver dikter. Men gemfört med många av mina vänner så är jag väldigt poetisk. Och ja, jag skriver dikter ibland. Det brukar poppa upp en l...

Av Linnea & Johanna - 17 mars 2014 21:09


Vet ni vad den bästa kramen jag någonsin fått kom ifrån? I lördags. Nu ska jag berätta en liten historia om min helg.Jag var och shoppade med Elin i fredags. Vi skulle precis på bussen när jag fick ett meddelande om att mina kompisar Märta och Olof (...

Av Linnea & Johanna - 11 mars 2014 15:34


Halloj Johanna här!   Dom senaste dagarna från förra veckan och denna veckan så har jag varit i skogen med hundarna för det har varit riktigt bra väder och jag har tagit många foton men tyvärr inte laddat upp dom på datan 3: Jag har för det mes...

Av Linnea & Johanna - 23 februari 2014 22:39


Tjena! Linnea här! Det har varit en väldigt chill helg för mig. Jag har bara käkat choklad och kollat på youtube. Jag har börjat att titta på anime... Sorry Johanna. Vet att du hatar det. Men det är kul om man hittar en bra serie. Så för ER som gill...

Presentation


Rhallå!
Vi gillar choklad... finns det mer att säga? xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards