Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Vad jag trycker om Linnea!

Av Linnea & Johanna - 16 februari 2014 23:31

Halloj, Johanna här!

Jag tänkte skriva vad jag tycker om Linnea i en liten text soo LET'S DO DIS!! c:

Linnea är en väldigt rolig person och skämtar för det mesta (det gör många av mina andra kompisar med såklart), men när hon är allvarlig så är hon allvarlig SERIOUS BUSINESS. Jag ser Linnea som en bästa vän och man kan ha väldigt roligt tillsammans, det blir inte en awkward moment någon gång! Jag ÄLSKAR när hon säger ''Shit on a stick'' (no hate). Linnea är en ganska/väldigt romantisk person och jag har inga problem med det men ibland så kan jag ha svårt att förstå vissa saker med kärlek m.m Linnea är en person som bryr sig om en (omtänksam) och vill vet vad som på går om det är något fel. Hon sjunger så himla bra, jag dog första gången jag hörde henne sjunga LAJK SHIT ON A STICK SÅ BRA, jag har inget liv... Seriöst! Hennes röst passar väldigt bra till hennes musiksmak vilket är Indie och alternativ musik (som jag vet iaf!!) 


Det var nog allt jag kan komma på just nu!

Ses i nästa inlägg c:

SEE YOU LATER ALIGATOR!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea & Johanna - 4 april 2014 14:44


Här sitter jag och lyssnar på musik och försöker komma på något vettigt att skriva. Ja, vi kan ju börja med hur veckan har varit.   Asså det har väl varit en bra vecka egentligen men av någon anledning (har kanske inte äns en anledning till det) ...

Av Linnea & Johanna - 18 mars 2014 16:08


Hejsan! Linnea här! Jag är väldigt poetisk av mig. Men jag är säker att alla tonårngar har en period när de skriver dikter. Men gemfört med många av mina vänner så är jag väldigt poetisk. Och ja, jag skriver dikter ibland. Det brukar poppa upp en l...

Av Linnea & Johanna - 17 mars 2014 21:09


Vet ni vad den bästa kramen jag någonsin fått kom ifrån? I lördags. Nu ska jag berätta en liten historia om min helg.Jag var och shoppade med Elin i fredags. Vi skulle precis på bussen när jag fick ett meddelande om att mina kompisar Märta och Olof (...

Av Linnea & Johanna - 11 mars 2014 15:34


Halloj Johanna här!   Dom senaste dagarna från förra veckan och denna veckan så har jag varit i skogen med hundarna för det har varit riktigt bra väder och jag har tagit många foton men tyvärr inte laddat upp dom på datan 3: Jag har för det mes...

Av Linnea & Johanna - 23 februari 2014 22:39


Tjena! Linnea här! Det har varit en väldigt chill helg för mig. Jag har bara käkat choklad och kollat på youtube. Jag har börjat att titta på anime... Sorry Johanna. Vet att du hatar det. Men det är kul om man hittar en bra serie. Så för ER som gill...

Presentation


Rhallå!
Vi gillar choklad... finns det mer att säga? xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards