Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Linnea & Johanna - 11 mars 2014 15:34

Halloj Johanna här!


Dom senaste dagarna från förra veckan och denna veckan så har jag varit i skogen med hundarna för det har varit riktigt bra väder och jag har tagit många foton men tyvärr inte laddat upp dom på datan 3:

Jag har för det mesta bara tagit det lungt och börjat åka inlines minst en gång i veckan ONTZ ONTZ och jag ÄLSKAR det förutom att de flesta cykelvägarna har sten på sig från vintern :(  och det förstör hjulen och det är bara jobbigt och GAAAH....

Jag har inte så mycket mer att berätta men märkte att vi/jag inte hade bloggat på så länge så jag tänkte bara göra ett litet inlägg c:

Ses i nästa inlägg antar jag, HAJDÅ c:


Psst... Här kommer en bild på Oli c: LAWL

  ASDFGHJKL, so perfect!!


Ett par av mina favorit låtar från Bring Me The Horizon! c:

DAGENS TIPS: Prata med en växt minst varannan dag! (lol idk) cx
Till Linnea: YAAAAS, Work it guuurl!!!

Presentation


Rhallå!
Vi gillar choklad... finns det mer att säga? xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards